سوالات متداول
..............................................
چه تختی برم؟
جنس محصولات سلطان کوچولو چگونه است؟
شرایط نگهداری محصولات چگونه باید باشد؟
    1. محصولات سلطان کوچولو براساس وزن وسن گروه سني خاصي طراحي شده است آنهارابرايديگرگروههاي سني استفاده نكنيد
    2. از محصولات به غير از كاربرد تعيين شده توسط شركت استفاده نكنيد
    3. .محصولات را دورازتابش مسقيم نورخورشيد قرا دهيد
    4. از نگهداري محصولات در محيطهاي خيلي سرد يا خيلي گرم و خيلي مرطوب پرهيزكنيد
    5. از كشيدن اجسام نوك تيزودستمال زبر بر روي محصولات خودداري كنيد
    6. براي تميزكردن محصولات از دستمال نرم و مرطوب يا شوينده هاي متداول (شيشه پاك كن) استفاده نماييد
    7. از گذاشتن اجسام داغ و مرطوب بر روي محصولات خودداري كنيد
    8. دراور و محصولات كشو دار را در حالتي كه تمامي كشو ها و درها همزمان باز هستند،رها نكنيد رها نمودن محصولات با كشو هاي كاملاً باز ممكن است باعث به هم خوردن تعادل و سقوط و در نهايت آسيب ديدگي محصول گردد
    9. براي تميز كردن قسمتهاي بالايي محصول از طبقات و كشو ها به عنوان پلّه استفاده نكنيد
    10. از پا گذاشتن و وارد كردن نيروي اضافي بر قيد لبه تخت پرهيز كنيد
    11. از تكيه دادن و گذاشتن اجسام سنگين بر روي مبلمان كه به هم خوردن تعادل و سقوط محصول می گردد، خودداري كنيد
    12. براي باز و بسته كردن كشو ها ازدستگيره استفاده كنيد و از انحناي درب کشو ها براي اين كار استفاده نكنید
    13. درب كمد ها را بيش از اندازه باز نكنيد و از وارد كردن فشار زياد به آن خودداري كنيد
شرایط جابه جایی و حمل محصولات چگونه باشد؟
    1. ازهل دادن وكشيدن محصولات بر روي زمين خودداري كنيد
    2. براي جابجايي، همه محتويات داخل محصول را تخليه نمائيد
    3. هنگام جابجايي كمد و محصولات كشودار، كشوها را از جاي خود خارج نمائيد
    4. هنگام جابجايي از ثابت و بسته بودن درها و كشو ها مطمئن شويد
    5. از كج كردن و هل دادن كمد بر روي پايه پرهيز كنيد
    6. كمد و دراورها را خوابيده در حالي كه درها رو به بالا هستند، دونفري حمل كنيد
    7. تختها را دونفري از پهلو بلند كرده و جابجا كنيد
    8. هنگام اسباب كشي يا جابجايي از اتاقي به اتاق ديگر از افراد مجرب يا ازنمايندگي ها كمك بگيريد
نحوه خرید و شرایط آن به چه صورت می باشد
خرید محصولات تنها با مراجعه به نمایندگی های انحصاری و رسمی شرکت امکان پذیر بوده و به صورت کاملاً نقد می باشد . در هنگام خرید به مشتری فاکتور خرید داده شده و تمام شرایط عقد قرارداد در آن عنوان می شود
نحوه تحویل کالا به چه شکل می باشد؟
معمولا یک روز قبل از زمان تحویل و نصب، از فروشگاه با مشتری تماس گرفته و زمان تحویل وهمچنین نحوه تسویه حساب هماهنگ می گردد پس از آن محصول در بسته بندی مناسب و به صورت دمونتاژ به منزل مشتری حمل گردیده و در اتاق مونتاژ و تحویل می گردد
مزیت بسته بندی به صورت دمونتاژ :
    1. از آسیبهای حمل و نقل می کاهد(زدگی-رنگ پریدگی- شکستگی و...)
    2. حمل و جابجایی آن آسان است
شرایط خدمات پس از فروش چگونه است ؟
  • کلیه قطعات تولیدی شرکت سلطان کوچولو به مدت پنج سال شامل خدمات پس از فروش بوده و هزینه های مربوطه شامل تعمیر قطعات، تعویض قطعات، اجرت حمل و نقل و ایاب ذهاب بر عهده خریدار می باشد
  • مدت زمان خدمات یاد شده از زمان تشخیص نماینده شرکت حداکثر بیست روز کاری است که به مدت زمان خدمات پس از فروش اضافه می گردد
  • در نگهداری دفترچه گارانتی و خدمات پس از فروش دقت فرمائید چون المثنی صادر نمی گردد و دفترچه مخدوش و دستکاری شده از درجه اعتبار ساقط می باشد
  • دفترچه گارانتی بدون فاکتور فروش ممهور به مهر فروشگاه و بدون تاریخ نیز معتبر نمی باشد
شرایط ضمانت نامه به شرح زیر می باشد
  • کلیه اقلام تولیدی شامل یراق آلات و اتصالات، نوار لبه، روکش ملامینه و پی وی سی دارای دو سال گارانتی تعویض پس از تأیید کارشناسان شرکت می باشد
  • استفاده نادرست مانند خط انداختن با وسیله تیز یا استفاده از مواد شوینده و پاک کننده ناسازگار با محصول و استفاده از محصول در فضای باز و یا محیط غیر استاندارد(به شدت گرم و یا مرطوب)، همچنین رخ دادن حوادثی چون سیل، زلزله و آتش سوزی شامل ضمانت نمی شود و در صورت بروز مشکل، تحت شرایط خدمات پس از فروش(بند الف) رسیدگی خواهد شد
جهت اطلاع برای انجام خدمات پس از فروش و عیوب محصول به چه طریق عمل کنیم
  • اگر مشکلات در حین نصب اتفاق افتاده باشد، تا 24 ساعت فرصت دارید به نمایندگی که از آن خرید داشتید تماس گرفته و یا مراجعه نمایید و عیوب محصول را گزارش دهید
  • در صورتی که از نصب محصول شما مدت زمانی طولانی می گذرد:
مشتریان تهران و کرج: با واحد خدمات پس ازفروش شرکت به طور مستقیم و با شماره:32561005-026 و داخلی 505 تماس حاصل نمایند
مشتریان شهرستانها: با شماره تلفن نمایندگی مورد نظر تماس بگیرند و عیوب محصول خود را اعلام کنند و نمایندگی موظف به انجام بازرسی از محصول وهمچنین ارسال درخواست خدمات مشتری به شرکت می باشد
  • جهت اعلام هرگونه انتقادات و نقطه نظرات و بیان شکایات از ساعت 8 الی 17 با واحد صدای مشتری با شماره تماس 32561005-026 و داخلی 505 تماس حاصل فرمائید